"Mara", la 24 de ore după CS Cornu - CS Ceptura: "Nu am fost lăsaţi să jucăm!"

La aproape 24 de ore după jocul din campionat dintre CS Cornu şi CS Ceptura, Mărgărint "Mara" Ciobotaru (foto) se afla la stadionul "Rafinăriei", acolo unde a avut loc meciul... Încă era supărat după înfrângerea de ieri a formaţiei sale, dar a acceptat următorul dialog.
Mara, te văd încă foarte supărat. Te-a afectat atât de tare înfrângerea de ieri?
Da, m-am simţit ca un om de care îşi bat joc tot felul de trepăduşii. Ştie cineva cât am muncit eu şi oamenii care sunt pe lângă mine la teren în săptămâna dinaintea acestei partidei? Am tuns terenul la milimetru, l-am tăvălugit, l-am tuşat, l-am pregătit astfel încât totul să arate cât mai bine... Nu mai spun că am cheltuit aproape 20 milioane lei vechi pentru organizarea acestui meci, dar să vină unul şi altul şi să-şi bată joc în asemenea hal de munca ta, de munca jucătorilor tăi, de banii tăi, nu ştiu cine ar fi putut rămâne calm...
Am vrut ca acest meci să fie pregătit cât mai bine şi mă bucur şi ţin să le mulţumesc tuturor persoanelor din Câmpina care m-au ajutat în organizarea acestui meci, dar după astfel de tratamente îţi vine să te laşi!
Hai să analizăm puţin meciul de ieri şi să începem cu echipa CS Cornu!
Sigur, nu am făcut un joc strălucit. Au fost două erori care au dus la deschiderea scorului, dar apoi - şi o spun cu toată tăria şi cu toată responsabilitatea - nu am fost lăsaţi să jucăm! În plus, am jucat mai bine de trei sferturi din meci în inferioritate numerică, ceea ce la acest nivel se cunoaşte... Şi peste toate a venit prestaţia incredibilă a acestui arbitru, care şi-a bătut efectiv joc de noi, iar maniera sa de arbitraj nu avea cum să nu enerveze jucătorii şi să fie în defavoarea echipei care încerca să construiască şi să revină în joc!
Sigur nu puteam evita subiectul arbitraj. Ai fost supărat pe arbitrul Stanciu. Ce te-a deranjat cel mai mult?
Poate o să vă mire ce am să vă spun, dar cel mai mult m-a deranjat zâmbetul de pe faţa lui când îl întrebam de ce nu ne lasă să jucăm! Asta m-a enervat cel mai mult şi mă mir cum am putut să mă controlez să nu-l lovesc! Nu mai este un secret pentru nimeni că acesta este temperamentul meu: mă enervez repede, uneori fac sau spun lucruri pe care apoi le regret, dar întotdeauna la final am tăria să-mi cer scuze şi să discut omeneşte cu oricine! Arbitrul de ieri, însă, m-a enervat foarte rău şi chiar lucrăm acum la realizarea unui DVD cu fazele pe care le incriminăm, DVD pe care vom încerca să-l ducem la Comisia Judeţeană d Arbitri, la CCA, iar dacă nu ne bagă nimeni în seamă îl vom da presei, numia şi numai din dorinţa de a arăta tuturor că duminică nu am fost arbitraţi, ci am fost furaţi! A fost jaf în direct! O execuţie în direct, cu sânge rece şi bine planificată, pentru că altfel nu avea nici un rost prezenţa la stadion a lui nea Titi Negoiţă.
Crezi că prezenţa sa la stadion a influenţat prestaţia arbitrilor?
Probabil, nu ştiu exact, dar atunci ce a căutat?! Ştiu multe despre acest om şi probabil că nu voi mai ţine mult în mine tot ceea ce ştiu, entru că atunci când stăteam mai bine din punct de vedere financiar era prietenul meu. Toată ziua îşi făcea drum pe la mine şi niciodată nu pleca cu mâna goală, dar acum a uitat toate acestea. I-am spus în faţă ieri foarte multe lucruri şi mi-am adus minte ce îmi spunea cu gura lui când venea toată ziua pe aici: "CS Ceptura nu va retrograda niciodată!" Ieri mi-a demonstrat că îşi ţine această promisiunea făcută nu ştiu cui şi nu ştiu pe ce... Oricum, este dezamăgitor tot ce se întâmplă în acest AJF!
Mara, ce urmează acum?
Mâine jucăm la Urlaţi, noi ne vom apăra în continuarea şansele şi vom juca pe teren până în ultimul minut al campionatului încercând să ne salvăm de la retrogradare, deşi AJF-ul ne vrea retrogradat! Dar am mai câştigat o bătălie împotriva lor, pentru că atunci când am promovat cu Unirea am luptat inclusiv împotriva AJF-ului care trăgea la greu cu Vispeşti Blejoi. La fel vom lupta şi acum, până la ultimul meci!
Mara, o ultimă întrebare: de unde crezi că ţi se trage totul?
Aa, răspunsul e simplu şi clar: de la ultima adunare generală, atunci când s-a aflat că eu am votat cu George Andrei. Din acel moment, Crângaşu, Negoiţă şi gaşca din jurul lor m-au tocat pe unde m-au prins! Când stăteam foarte bine financiar, toată ziua mă căutau, chiar Crângaşu mi-a propus la un moment dat să mă inclusă prin nu ştiu ce comisie a AJF-ului... Acum, probabil că stau alţii mai bine din punct de vedere financiar... Astea sunt regulile lor!

0 Response to ""Mara", la 24 de ore după CS Cornu - CS Ceptura: "Nu am fost lăsaţi să jucăm!""

Posting Komentar