Consilieri locali apropiaţi de CSM Câmpina au sugerat altor structuri sportive să nu depună proiecte!!! Se pregăteşte un grav abuz?
Grandiosul proiect pivind ACSM Câmpina a picat! Am scris la momentul respectiv de ce şi am mai scris - spre supărarea unora - şi ce soluţie (cam la limita legalităţii, dacă nu chiar ilegală!) s-a găsit pentru finanţarea de la bugetul local a echipei CSM Câmpina!
S-a publicat anunţ pentru o nouă sesiune de proiecte cu finanţare nerambursabilă de la bugetul local în baza Legii 350, 2,5 miliarde lei vechi din cele 3 scoase la selecţie fiind "dedicate" pentru CSM Câmpina. Celelalte 500 milioane lei vechi, cel puţin la stadiul declarativ, sunt alocate pentru sportul de masă.
Şi aici apare marea surpriză! Cel puţin trei structuri sportive au dorit să depună proiecte pentru a primi finanţare, dar li s-a sugerat din partea unui consilier local foarte apropiat de CSM Câmpina să nu facă acest lucru!!!
Nu voi preciza numele celor trei structuri sportive, pentru că le-aş putea face rău, în această conjunctură în care mulţi dintre cei apropiaţi de CSM par mai degrabă preocupaţi de vendetă! De ce acest grav abuz? Sunt deja împărţiţi banii şi nu se doresc alţi "intruşi" care ar duce la scăderea cotei deja "dedicate" celor implicaţi şi direct interesaţi?
Înainte de a vă lăsa pe dumneavoastră să apreciaţi această situaţie de o mizerie fără precedent, vă prezint articolul 4 din Legea 350 privind regimul finanţărilor nerambursabile:
Art. 4. - Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de finanţare nerambursabilă sunt:
a) libera concurenţă, respectiv asigurarea condiţiilor pentru ca persoana fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă dreptul de a deveni, în condiţiile legii, beneficiar;
Vă las pe dumneavoastră să apreciaţi dacă sunt respectate aceste principii, iar dacă CSM Câmpina poate primi bani, în condiţiile în care campionatul este deja început. Nu se încalcă principiul enunţat de lege la litera f? Dacă va fi nevoie, voi mai reveni cu detalii privind acest grav abuz care se pregăteşte!
Grandiosul proiect pivind ACSM Câmpina a picat! Am scris la momentul respectiv de ce şi am mai scris - spre supărarea unora - şi ce soluţie (cam la limita legalităţii, dacă nu chiar ilegală!) s-a găsit pentru finanţarea de la bugetul local a echipei CSM Câmpina!
S-a publicat anunţ pentru o nouă sesiune de proiecte cu finanţare nerambursabilă de la bugetul local în baza Legii 350, 2,5 miliarde lei vechi din cele 3 scoase la selecţie fiind "dedicate" pentru CSM Câmpina. Celelalte 500 milioane lei vechi, cel puţin la stadiul declarativ, sunt alocate pentru sportul de masă.
Şi aici apare marea surpriză! Cel puţin trei structuri sportive au dorit să depună proiecte pentru a primi finanţare, dar li s-a sugerat din partea unui consilier local foarte apropiat de CSM Câmpina să nu facă acest lucru!!!
Nu voi preciza numele celor trei structuri sportive, pentru că le-aş putea face rău, în această conjunctură în care mulţi dintre cei apropiaţi de CSM par mai degrabă preocupaţi de vendetă! De ce acest grav abuz? Sunt deja împărţiţi banii şi nu se doresc alţi "intruşi" care ar duce la scăderea cotei deja "dedicate" celor implicaţi şi direct interesaţi?
Înainte de a vă lăsa pe dumneavoastră să apreciaţi această situaţie de o mizerie fără precedent, vă prezint articolul 4 din Legea 350 privind regimul finanţărilor nerambursabile:
Art. 4. - Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de finanţare nerambursabilă sunt:
a) libera concurenţă, respectiv asigurarea condiţiilor pentru ca persoana fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă dreptul de a deveni, în condiţiile legii, beneficiar;
b) eficacitatea utilizării fondurilor publice, respectiv folosirea sistemului concurenţial şi a criteriilor care să facă posibilă evaluarea propunerilor şi a specificaţiilor tehnice şi financiare pentru atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă;
c) transparenţa, respectiv punerea la dispoziţie tuturor celor interesaţi a informaţiilor referitoare la aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă;
d) tratamentul egal, respectiv aplicarea în mod nediscriminatoriu a criteriilor de selecţie şi a criteriilor pentru atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă, astfel încât orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă şanse egale de a i se atribui contractul respectiv;
e) excluderea cumulului, în sensul că aceeaşi activitate urmărind realizarea unui interes general, regional sau local nu poate beneficia de atribuirea mai multor contracte de finanţare nerambursabilă de la aceeaşi autoritate finanţatoare;
f) neretroactivitatea, respectiv excluderea posibilităţii destinării fondurilor nerambursabile unei activităţi a cărei executare a fost deja începută sau finalizată la data încheierii contractului de finanţare.c) transparenţa, respectiv punerea la dispoziţie tuturor celor interesaţi a informaţiilor referitoare la aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă;
d) tratamentul egal, respectiv aplicarea în mod nediscriminatoriu a criteriilor de selecţie şi a criteriilor pentru atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă, astfel încât orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă şanse egale de a i se atribui contractul respectiv;
e) excluderea cumulului, în sensul că aceeaşi activitate urmărind realizarea unui interes general, regional sau local nu poate beneficia de atribuirea mai multor contracte de finanţare nerambursabilă de la aceeaşi autoritate finanţatoare;
Vă las pe dumneavoastră să apreciaţi dacă sunt respectate aceste principii, iar dacă CSM Câmpina poate primi bani, în condiţiile în care campionatul este deja început. Nu se încalcă principiul enunţat de lege la litera f? Dacă va fi nevoie, voi mai reveni cu detalii privind acest grav abuz care se pregăteşte!
0 Response to "Doar CSM Câmpina are dreptul la finanţare nerambursabilă de la bugetul local în baza Legii 350?"
Posting Komentar