"Liga lu' Lică". Tricolorul Breaza - CS Blejoi 0-2

Unul dintre cele mai aşteptate meciuri ale etapei a fost cel de la Breaza, acolo unde se întâlneau două formaţii rănite Tricolorul Breaza - de evoluţiile modeste din această primă parte a campionatului; CS Blejoi - de ratarea locului secund, după înfrângerea chiar de pe teren propriu cu CS Cornu.
Nu a fost un meci grozav, un meci care poate fi inclus în nota generală a campionatului. La final, oaspeţii au fostc ei care au câştigat prin golurile marcate de Neagu (autogol), minutul 4, şi Ir. Dumitru, din penalty, minutul 75, după ce Ivan fusese oprit prin fault de portarul gazdelor.
La fluierul arbitrului Alin Gheorghe s-au aliniat echipele:
Tricolorul Breaza: Dogaru - Negotei, Neagu, Soreanu, Voinea - Duricu, Urdea, Alexe, Vintilă - Bunea, Stan. Au mai jucat: Muşa, Cârciu. Antrenor: Florin Stăncioiu.
CS Blejoi: A. Gheorghe - Cl. Stoica, Filip, Stanca, C. Mihai - Ir. Dumitru, Prodan - Vl. Badea, Ioniţă, Anghel - Ivan. Au mai jucat: Stăncescu, Bojoagă, Fl. Badea. Antrenor: Răzvan Vlad.
Declaraţii după meci:
Florin Stăncioiu, antrenor Tricolorul Breaza: "Am făcut un joc bun, cred că cel mai bun din acest campionat şi ar trebui să fie un etalon pentru ceea ce ne dorim de acum încolo. Am avut mult ghinion, pentru că ne-au bătut dintr-un autogol şi un penalty. Am avut şi noi câteva ocazii, chiar am avut momente când am dominat adversarul şi toate acestea mă îndreptăţesc să credem că suntem pe drumul cel bun".
Paul Mâinea, delegat CS Blejoi: "Cred că este o victorie firească după aspectul jocului, pe care l-am dominat, fără a avea nici un moment emoţii privind victoria. Şi spun acest lucru pentru că pe lângă cele două goluri, am mai avut o bară prin Cl. Stoica şi o mare ocazie a lui Ivan, singur cu portarul, ambele la 1-0 pentru noi, astfel încât diferenţa finală putea fi şi mai mare".

0 Response to ""Liga lu' Lică". Tricolorul Breaza - CS Blejoi 0-2"

Posting Komentar