CS Ceptura cică a plecat spre Cornu, dar... nu a mai ajuns!

Este cunoscut deja că în etapa din week-end a "Ligii lu' Lică", CS Ceptura nu s-a prezentat la Cornu. Am prezentat şi câteva motive care ar fi putut duce la această soluţie din partea cepturenilor, dar oată că astăzi am primit răspuns. Indirect, ce-i drept, dar tot un răspuns consider că este...
Pe site-ul prahovabusiness.ro/fotbalprahovean, antrenorul formaţiei CS Ceptura, Daniel Suditu, a declarat:
"Nimic din ce s-a vehiculat nu este adevărat. Am plecat normal din Ceptura, dar la intrarea în Urlaţi microbuzul nostru s-a defectat. Nu am avut timp să luăm altă maşină. Astăzi vom depune un document de la un service auto care va certifica defecţiunea mijlocului de transport. Meciul cu CS Cornu se va juca. Cât timp voi eu la Ceptura nu va putea fi vorba despre scandal sau alte lucruri în afara fotbalului".
Foarte convenabil că microbuzul s-a stricat tocmai la intrarea în Urlaţi, la numai câţiva kilometri de... Ceptura. Cel mai probabil, având în vedere "trecerea" pe care o are formaţia din Ceptura la "JAF"-ul prahovean, nu ar fi de mirare să se decidă rejucarea partidei. Că alte echipe nu s-au bucurat de acelaşi tratament, asta este altă poveste...

0 Response to "CS Ceptura cică a plecat spre Cornu, dar... nu a mai ajuns!"

Posting Komentar