"Liga lu' Lică". CS Cornu - Petrolistul Boldeşti 1-2

"Boldeştina" a avut un meci greu la Cornu, în faţa uneia dintre echipele cu cea mai spectaculoasă revenire, după ce în primele etape ale campionatului părea a fi candidata certă la retrogradare, ba chiar mulţi îşi puneau problema dacă va putea încheia competiţie. Ei bine, tocmai în faţa acestei echipe, CS Cornu, liderul a obţinut victoria în al patrulea minut suplimentar de joc.
Cornenii au fost cei care au deschis scorul prin Gavrilă, dar experienţa superioară şi-a spus în cele din urmă cuvântul, iar "Boldeştina" îşi continuă marşul triumfal spre barajul de promovare în Liga a 3-a, care se va disputa în sistem tur-retur, pe 20 şu 27 iunie.
CS Cornu a aliniat în faţa liderului următoarea formulă de echipă: Anghelache - Iacob, Sintulescu, Militaru, Dinicu - Pârvan, Mustafa - Oae (foto - care a debutat în tricoul formaţiei din Cornu; în foto, pe vreme a când juca la "defuncta" Unirea Câmpina), Valică, Olariu - Paven. Au mai jucat: Gavrilă şi Munteanu.
Antrenorul formaţiei cornene, Mihai Dinu, a declarat după joc: "Cred că formaţia noastră a arătat un joc bun, frumos, care ne face cinste, mai ales că am jucat cu una dintre cele mai bune formaţii din campionat, în opiniea mea Boldeştiului şi Blejoiul fiind cele mai bune echipe din acest sezon. Din păcate, cu echipe din prima treime a clasamentului am făcut jocuri bune, foarte bune, am jucat în multe momente de la egal la egal cu adversarii noştri, dar nu prea am obţinut puncte. În schimb, am convingerea că mulţi dintre aceşti copii de la formaţia din Cornu vor creşte şi în câţiva ani se va auzi de mulţi dintre ei în eşaloanele superioare".

0 Response to ""Liga lu' Lică". CS Cornu - Petrolistul Boldeşti 1-2"

Posting Komentar